هشدار حمله قلبی توسط اپل واچ

اپل واچ به یک نمایشگر ضربان قلب داخلی مجهز است و می تواند تعداد ضربان قلب کاربران را محاسبه کند .در گذشته نیز شاهد آن بوده ایم که پوشیدنی هایی مانند اپل واچ چگونه توانسته اند زندگی افراد را با نمایش ضربان قلب غیر طبیعی نجات دهند و این هشدار به کاربران اجازه داده است طراحی فروشگاه اینترنتی که بلافاصله و پیش از اینکه خطرات جدی شوند، درخواست کمک کنند و یا به بیمارستان مراجعه کنند اما اکنون با داستان متفاوتی از اپل واچ که توانسته جان یکی از کاربران را نجات دهد مواجه هستیم.

بر اساس گزارشات اخیر، یک پیرمرد 62 ساله به نام Dennis Anselmo ادعا کرده که در هنگام کار در باغ خودش بوده و مشغول ساخت حصار شده است که به گفته خودش پس از مدتی دست از کار می کشد تا برای مدتی استراحت کند. هنگامی که این کاربر اپل واچ خود را چک می کند متوجه می شود که ضربان قلبش به جای عدد همیشگی 50 ضربه در دقیقه، عدد 210 ضربه در دقیقه را نشان می دهد.

او با اورژانس تماس می گیرد و به گفته یکی از امدادگران اورژانس، چنین ضربان قلب بالایی می تواند احتمال وقوع یک حمله قلبی را نشان دهد. خوشبختانه او به بیمارستان منتقل می شود و جراحان تمامی انسدادهای شریان قلب او را باز می کنند.

البته این تنها یکی از هزاران ویژگی اپل واچ است طراحی فروشگاه اینترنتی اما به هر حال باید از وجود چنین قابلیتی خوشحال باشیم که توانسته جان یکی از کاربران را نجات دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.