گوشی واقعا خمیده سامسونگ

شرکت ال جی مدتیست که با تولید اسمارت فون های سری G Flex، در زمینه تولید گوشی های خمیده طراحی سایت فعالیت میکند. G Flex، موبایلی واقعا خمیده است که قابلیت انعطاف پذیری زیادی نیز دارد.

اما سامسونگ هنوز نتوانسته است در این زمینه پیشرفتی کند. اخیرا سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری، پتنتی را منتشر نموده رژیم لاغری که مربوط به موبایلی خمیده از سوی سامسونگ می شود.

این پتنت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده است. اسمارت فون مذکور در کنار داشتن شاسی و نمایشگر خمیده، از قابلیت انعطاف پذیری نیز برخوردار است.

89

بخش زرد رنگ،‌ یعنی شاسی این گجت نیز به شکل کامل قابلیت انعطاف پذیری را در خود دارد؛ باتری مخصوصی نیز در این تلفن همراه به کار خواهد رفت که با خم شدن، آسیب نبیند.

تولید گوشی با این ویژگیها این مزیت را دارد که دیگر از به زمین افتادن آن واهمه ای نداشته باشیم.

نوشتن در دفتری را که تلفیقی از سنت و الکترونیک است تجربه کنید

88

محصول Rocketbook دفتری است بسیار جالب که می‌تواند تجربه متفاوتی از نگارش را در اختیار شما قرار دهد. در این دفتر متن‌ها طراحی سایت توسط یک خودکار نوشته می‌شوند و همان تجربه‌ای که در نوشتن عادی دارید را به شما القا می‌کند و سپس امکان ارسال متن به سرویس‌های ابری وجود دارد. به این صورت که خود محتوا از طریق اپلیکیشن مخصوص رژیم لاغری به گوشی انتقال و سپس در اینترنت و سرویس‌های ابری آپلود می‌شوند. برای این کار کافی است ابتدا متن را در دفتر بنویسید و سپس اپلیکیشن مخصوص دفتر را در گوشی نصب کرده و آن را در میان دو صفحه دفتر قرار دهید تا اطلاعات منتقل شوند و شرایط برای آپلود و ذخیره سازی آماده شود.علاوه بر این در بخش پایین دفتر چند آیکون قرار داده شده است که از طریق آن کاربر می‌تواند انتخاب کند که کدام شبکه ابری میزبان این اطلاعات نگارش شده باشد.

دفتر مذکور 100 صفحه دارد که همانند دفتر‌های عادی تمام آن‌ها قابل نوشتن هستند. اگر تمامی صفحات آن پر شود می توانید دفتر را در مایکروویو قرار دهید و یک دفتر جدید تحویل بگیرید چراکه جوهر خودکار این دفتر در برابر حرارت مقاوم نیست و نوشته های آن در مایکروویو از بین میروند.

خودکار مخصوص این دفتر FriXion نام دارد. اکنون می‌توانید دفتر، خودکار و اپلیکیشن مخصوص را با پرداخت 25 دلار تهیه کنید.

نرم افزار محبوب آیروموزیک

نرم افزار آیرو موزیک یکی از بهترین برنامه ها طراحی سایت برای پیدا کردن ترانه های خوانندگان محبوب شما در کمترین زمان میباشد.

بعضی از قابلیتهای این برنامه :
قابلیت دانلود موزیک های تکی و آلبومی87
قابلیت پخش آنلاین رژیم لاغری آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی
قابلیت بروز رسانی خودکار
دارای نرم افزار مدیریت دانلود بسیار پیشرفته

قابلیت های اولین آپدیت اندروید لالی پاپ

86

گوگل اعلام کرد که نسخه ۵.۱ اندروید یعنی اولین آپدیت اندروید لالی پاپ را برای دستگاه‌های پشتیبانی کننده طراحی سایت منتشر کرده و نکسوس ۶ موتورولا و نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی اولین دریافت کنندگان آن خواهند بود.

به گفته گوگل این آپدیت باعث افزایش پایداری و عملکرد لالی‌پاپ خواهد شد رژیم لاغری و قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از چند سیم‌کارت، Device Protection، و صدای با کیفیت بالا (HD Voice) را به دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده اضافه می‌کند.لالی‌پاپ پس از «کیت‌کت» بزرگ‌ترین آپدیتی بود که برای اندروید منتشر شد، اما مانند دیگر سیستم عامل‌های موبایلی دارای خطاها و مشکلات بزرگی بود.

این آپدیت دارای یک حالت Silent کامل، بهبود مصرف باتری و حافظه رم و ترمیم جلوه‌های بصری متریال دیزاین لالی‌پاپ نیز خواهد بود.
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در ورژن جدید قرار گرفته Device Protection است که در جواب به Activation Lock اپل ارائه شده است. گوگل در توضیح این قابلیت نوشته است: “با قابلیت ذکر شده، دستگاه گم شده یا دزدیده شده قفل می‌ماند، تا زمانی که شخصا با حساب گوگل خود لاگین کنید. قفل بودن دستگاه شما حتی در صورت ریست فکتوری نیز همچنان حفظ خواهد شد.”

تغییرات ظاهری ویندوز 10

مایکروسافت تلاش میکند تا زیبایی ظاهری و رابط کاربری چشم نوازتری نسبت به نسخه قبلی به ویندوز 10 بیافزاید.

در عکس‌هایی که از این نسخه از ویندوز منتشر شده، شاهد منوی استارت با شفافیت کامل هستیم طراحی سایت که به شما اجازه می‌دهد تا ببینید که در پشت آن چه اتفاقاتی در حال وقوع است. انتظار می‌رود این قابلیت در نسخه آزمایشی بعدی ویندوز وجود داشته‌باشد ولی معلوم نیست که این طرح در نسخه نهایی وجود خواهد داشت یا خیر.

در کنار شفافیت در منوی استارت، مایکروسافت رژیم لاغری در حال طراحی انیمیشن‌هایی زیبا برای ورود به بخش منو است.

این انیمیشن‌ها احتمالا در نسخه نهایی مایکروسافت وجود دارند ولی هنوز برای ارایه آماده نشده‌اند.

نسخه نهایی ویندوز 10 در نیمه دوم سال 2015 رونمایی خواهد شد.

85