فیلیپس چراغ خواب هوشمند خود را معرفی کرد

پزشکان مدت ها است که درباره تاثیرات منفی ناشی از نور صفحه نمایش گوشی های هوشمند بر خواب شبانه انسان ها هشدار می دهند طراحی فروشگاه اینترنتی و توصیه می کنند پیش از اینکه به خواب برویم از گوشی های هوشمند خود استفاده نکنیم. حال اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که این عادت را ترک کرده اید ولی همچنان در خواب شبانه دچار مشکل هستید، امروز قصد داریم راه حل تازه ای را به شما معرفی کنیم.

شرکت فیلیپس به تازگی چراغ هایی را عرضه کرده که به برقراری تعادل با انتشار نور سفید در محیط کمک می کنند. این چراغ ها در واقع قادر هستند نورهایی را در محیط منتشر کنند که تا حد زیادی به نور طبیعی نزدیک هستند. به این ترتیب، امکان خواب شبانه بهتر برای کاربران فراهم می شود، چرا که این چراغ قادر است به صورت اتوماتیک خود را با نور در ساعات مختلف روز هماهنگ کند و چرخه های روز و شب را در نورهای مختلفی که می تاباند منعکس کند.

برای مثال، این چراغ با بالا آمدن خورشید می تواند تغییر رنگ دهد. این چراغ قابلیت جالب دیگری نیز دارد که به کودکان کمک می کند طراحی فروشگاه اینترنتی در تاریکی شب مسیر خود را بهتر پیدا کنند. این چراغ هوشمند فیلیپس همچون سایر چراغ های هوشمند این شرکت همراه با پکیجی کامل از لوازم جانبی آن همچون دو لامپ و یک ریموت کنترل عرضه می شود.

قیمت این چراغ هنوز اعلام نشده ولی انتظار می رود از اواسط بهار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.