گوشی خود را با سوت زدن پیدا کنید


آیا شما هم از آن دسته افرادی می‌باشید که به طور مرتب گوشی اندروید خود را در خانه و یا محل کار گم می‌کنید طراحی فروشگاه اینترنتی و نمی‌توانید آن را پیدا کنید؟ اگر این چنین است به هیچ وجه برنامه Whistle Android Finder را از دست ندهید.

در چنین مواقعی شاید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این باشد که با گوشی خود تماس بگیرید اما این کار وقت زیادی می‌برد. با فعال کردن این برنامه هنگامی که شما سوت بزنید طراحی فروشگاه اینترنتی گوشی شما به صدا در می‌آید! توجه کنید که می‌توانید میزان حساسیت را به دلخواه خود تنظیم کنید.

استایلوس 2 ال جی با نمایشگر پیشرفته و قلم هوشمندتر

برخی نرم افزارهای خاص نیز از طریق قلم های Stylus 2 قابل اجرا هستند که از جمله آنها می توان به Pen Pop، Pop Memo  و Pop Scanner  اشاره کرد. این نرم افزارها نگارش به شیوه های مختلف یا اعمال دستورات بر مبنای روش های مختلف مطلوب کاربران را ممکن می کنند.

نمایشگر 5.7 اینچی با دقت 1280 در 720، پردازنده چهار هسته ای، 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن به ظرفیت حافظه از طریق کارت میکرو اس دی، باتری 3000 میلی آمپری و دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلو از جمله امکانات آن است.

ال جی هنوز در مورد قیمت یا سیستم عامل این محصول اظهار نظر نکرده و لذا ممکن است طراحی فروشگاه اینترنتی در آن از Android 6.0 استفاده نشده باشد. مقامات این شرکت وعده داده اند که قیمت گذاری گوشی مذکور به شکلی استثنایی انجام خواهد شد.

هواپیمای بدون سرنشین ویژه نگهبانی از خانه

شرکت آمریکایی «Eighty Nine Robots» قصد دارد هواپیمای جدید بدون سرنشینی را تولید کند که فقط در فضای خانه قابلیت متصل شدن به کاربر خود از هر نقطه جهان را داشته باشد.  

زمانیکه این هواپیمای بدون سرنشین به Wi-Fi خانه متصل می شود طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند با گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل iOS و گجت های آندروید ارتباط برقرار کند.

این هواپیما دارای یک دوربین است که می تواند تصاویر را به صورت آنلاین به کاربر خود ارسال کند و برای نظارت بر روی پرستار بچه، کنترل غذا بر روی گاز و ... مورد استفاده قرار گیرد.

شارژ کامل باتری این هواپیما یک ساعت زمان می برد و می تواند به مدت یک روز کار کند.

همچنین برای این هواپیما گاردهای نرمی به منظور محافظت از پره های آن تعبیه شده است تا در هنگام پرواز در خانه در بر خورد با اجسام شکسته نشوند.

کامپیوترهای ماژولار مایکروسافت در راهند

دستگاه های هوشمند ماژولار دریچه‌ای تازه در دنیای فناوری هستند که از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و می‌توانند در آینده‌ای نزدیک به یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شوند.

دستگاه‌های ماژولار به کاربر امکان می دهند طراحی فروشگاه اینترنتی تا همگام با پیشرفت‌های دنیای فناوری و بدون نیاز به خرید دستگاهی جدید و در نتیجه صرف هزینه بالا، صرفا با خرید قطعات جدید دستگاه خود را بروزرسانی کنند، برای مثال با ورود ماژول‌های قدرتمندتر دوربین، تنها کیفیت دوربین گوشی خود را ارتقا دهند. گوگل یکی از معروف‌ترین شرکت‌های فعال در این عرصه است که مدت‌هاست به توسعه محصولات پروژه آرای خود می‌پردازد. شرکت ایسر نیز یک مینی کامپیوتر دسکتاپ ماژولار را طراحی کرده که مورد استقبال قرار گرفته است. اکنون مایکروسافت نیز برای عقب نماندن از رقبای خود دست به کار شده است.

مایکروسافت به تازگی پتنتی را ثبت کرده است که از طراحی یک دستگاه محاسباتی ماژولار خبر می‌دهد، دستگاهی که می‌توان آن را یک کامپیوتر رومیزی یکپارچه دانست با این تفاوت که مالک این دستگاه می‌تواند به سادگی برای افزایش کارایی سیستم خود چندین ماژول سخت افزاری را روی یکدیگر سوار کند.

این ماژول‌های سخت افزاری بدون شک قابل تعویض هستند و به این ترتیب کاربران می‌توانند بدون نیاز به تخصص درباره محتویات کیس کامپیوتر، به ارتقای پردازنده، کارت گرافیک یا حافظه داخی بپردازند.

البته باید مثل همیشه به یاد داشته باشید که ثبت یک پتنت لزوما به معنای رسیدن یک محصول به مرحله تولید نیست طراحی فروشگاه اینترنتی و برای اطمینان درباره ورود این محصول به بازار باید منتظر تاییدیه رسمی مایکروسافت بانیم.

سامسونگ این بار شریک تولید کفش های ورزشی هوشمند شده است

بدون شک مهم‌ترین محصولاتی که هفته آینده در کنگره جهانی موبایل از سوی شرکت سامسونگ به جهانیان معرفی می‌شوند، گوشی‌های هوشمند خواهند بود. اما در کنار گوشی‌های هوشمند می‌توانیم منتظر محصولات متنوع و جذاب دیگری نیز از سوی این غول دنیای فناوری باشیم.

در میان این محصولات جدید می توان به یک کفش هوشمند اشاره کرد طراحی فروشگاه اینترنتی که با همکاری یک شرکت نوپا به نام Salted Venture ساخته شده است. این کفش هوشمند دارای حسگرهای مختلفی است که می‌تواند تعادل و حالت فیزیکی بدن را شناسایی کرده و سپس از این اطلاعات برای ارایه نکات مختلف با هدف بهبود رژیم غذایی فرد یا به طور تخصصی‌تر نحوه ضربه زدن به توپ گلف استفاده کند.

این محصول جدید Lofit نام دارد و در حال حاضر دو نسخه از آن ساخته شده است: یکی از مدل‌ها شبیه به کفش‌های مخصوص دوندگی طراحی شده است و به طور خاص مخصوص فعالیت‌های استقامتی است. مدل دیگر نیز ظاهری شبیه به کفش‌های آکسفورد دارد و مخصوص بازی گلف است. هنوز مشخص نیست که این کفش‌ها صرفا برای انجام فعالیت ورزشی نام برده شده قابل استفاده هستند یا خیر، اما طراحی ظاهری متمایز آنها کاربران را به استفاده تک منظوره ترغیب می‌کند.

هر دو مدل این کفش برای انجام محسبات خود به حسگرهای فشار و شتاب سنج مجهز شده‌اند. این حسگرها اطلاعات دریافتی خود را به یک اپلیکیشن اندرویدی ارسال می‌کنند، اپلیکیشنی که می‌تواند داده‌ها را در زمان واقعی نمایش دهد یا از این داده‌ها برای ارایه توصیه‌های سلامتی در روزهای آتی استفاده کند. در واقع اطلاعاتی که توسط این کفش ارایه می‌شود طراحی فروشگاه اینترنتی بیشتر مربوط به این موضوع است که مرکز ثقل بدن شما بیش از حد به طرفین منحرف نشده باشد و شما در وضعیت تعادل کامل قرار داشته باشید، زیرا در غیر این صورت حین انجام حرکات ورزشی به بدنتان آسیب وارد می‌کنید و هم چنین نمی‌توانید به درستی به توپ گلف ضربه بزنید.

قیمت این کفش برای مدل تناسب اندام از 199 دلار و برای مدل گلف از 259 دلار آغاز خواهد شد.