گوگل photos به رکورد 100 میلیونی رسید

گوگل Photos حدود شش ماه پیش برای کاربران اندرویدی عرضه شد و این برنامه توانسته پس از گذشت این مدت کوتاه بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند. این رکورد را می توان یکی از کم نظیرترین رکوردهای کسب شده در جذب بیشترین کاربر دانست.

تا سال گذشته، اگر کسی قصد داشت عکس های شما را در گوگل ببیند، باید وارد گوگل درایو یا گوگل پلاس می شد. اما گوگل در اوایل امسال تصمیم گرفت بخش ذخیره سازی عکس های گوگل پلاس را به گوگل Photos منتقل کند و آن را به دو بخش مجزای Photos و Streams تبدیل کند. به نظر می رسد این ایده بسیار موفق بوده است چون گوگل Photos تنها با گذشت چند ماه توانسته 100 میلیون کاربر فعال در ماه داشته باشد.

Photos یک سرویس ذخیره سازی عکس است که کاربران می توانند عکس های خود را به صورت رایگان در فضای ابری ذخیره و نگه داری کنند. اکنون 5 ماه از تاریخ عرضه رسمی گوگل Photos گذشته و تعداد 100 میلیون کاربر فعال در ماه را می توان یک رکورد کم نظیر دانست. بنابراین این اپلیکیشن توانسته به طور میانگین، 20 میلیون کاربر جدید در هر ماه داشته باشد.

 این سرویس علاوه بر ذخیره سازی و مدیریت عکس های کاربران، می تواند لحظات جذابی از آخرین تصاویر آنها تهیه کند و اگر تشخیص دهد که گروهی از عکس های شما در حوالی یک منطقه خاص و یا در تاریخ های بسیار نزدیک گرفته شده اند، این گروه از تصاویر را در قالب یک ویدیوی کوتاه به نمایش می گذارد تا نمایی از آخرین لحظات خوش خود را از دست ندهید. نکته جالب توجه و ارزشمند این سرویس، رایگان بودن اکثر بخش های آن است و کاربران می توانند به آسانی و بدون هیج محدودیتی تصاویر خود را از داخل گوشی در این سرویس آپلود کنند. البته Photos یک محدودیت از نظر کیفیت عکس ها تعیین کرده و تا زمانی که کیفیت تصاویر شما پایین تر از مگاپیکسل تعیین شده در Photos باشد، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 به گفته گوگل، بیشترین عکس های آپلود شده در Photos بعد از عکس افراد، عکس غذاهاست. سگ ها نیز در رده بعدی محبوبیت قرار دارند و بیشترین عکس های آپلود شده متعلق به این حیوانات است. همچنین بیشترین موقعیت مکانی عکاسی شده در بین عکس های Photos به ترتیب متعلق به شهرهای پاریس و سپس نیویورک و بارسلوناست.طراحی فروشگاه اینترنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.