مخترع شکلک های ترول به استخدام گوگل درآمد

کمپانی گوگل امروز به طور رسمی، کریستوفر پول، موسس و بنیانگذار وب سایت 4chan و مخترع شکلک های ترولی را به استخدام خود در آورد.

شرکت گوگل در طی چند ماه اخیر با جذب چهره های سرشناس و مطرح دنیا در تخصص ها و گرایش‌های مختلف، سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا کرده طراحی فروشگاه اینترنتی و به نظر نمی رسد که تب تند این کمپانی برای تقویت خود به این زودی ها قصد فروکش کردن داشته باشد.

در همین رابطه، ساندار پیچای و تیم تحت رهبری وی، از امروز عضوی جدید را در میان خود خواهند داشت و این شخص، کسی نیست جز کریستوفر پول، مخترع شکلک های ترولی و بنیانگذار یکی از جنجالی‌ترین پلتفرم های اشتراک تصاویر به نام 4chan.

وی که قرار است از این پس در بخش محصولات مرتبط با تصاویر و گوگل پلاس در این کمپانی بزرگ ایفای نقش کند، در پیامی با اعلام پیوستن خود به گوگل اعلام کرد:"امروز مفتخرم تا پیوستن خود به جمع کارکنان کمپانی گوگل را اعلام کنم. زمانی که با کارکنان فعلی و قبلی گوگل ملاقات هایی را داشتم، خود را در مقابل استعدادها، شور و هیجان و همچنین علاقه آن‌ها به کار در این کمپانی بسیار پایین‌تر می دیدم. این شرکت با گردآوری این افراد حاذق و کارکشته، تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات اساسی جهان به کار بسته است و همین امر من را تحت تاثیر قرار داده است."

به گفته یکی از مراکز کنترل ترافیک وب به نام SimilarWeb، وب‌سایت 4chan که تحت هدایت کریس کار می کرد توانست طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند به طوری که میزان بازدیدهای این وبسایت به 85 میلیون بازدید در ماه می رسید.

گوگل با استخدام کریس پول به طور ضمنی به تمامی علاقه‌مندان دنیای فناوری اعلام کرد  طراحی فروشگاه اینترنتی که نقشه ها و طرح های زیادی را برای سرویس گوگل پلاس خود در سر دارد و به زودی خبرهای خوشی در این حوزه برای علاقه‌مندان منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.